Tips på hur man får bort fläckar!?

Förra veckan (kanske tom veckan innan den) så hämtade jag ut lite beställda varor på posten. Paketen innehöll mitt signaturplagg nr 1. Koftor! Koftan är världens mest användbara plagg om ni frågar mig.

Tyvärr så råkade jag klanta mig direkt då jag provade den ljus gråa kashmirkoftan. Jag råkade nämligen kleta mitt fly-läppglans på den, som dessvärre inte gick bort helt då jag tvättade den. Hoppas innerligt att fläcken försvinner i andra tvätten. Om någon har några bra tips: hur man får bort fläckar från smink på kläder så är det mer än välkommet! 

               

               

              

                                                       /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0