Städning blir ju roligare när det är fina redskap

Visst är det ingen favorit syssla att städa. Men jag kan nog ändå tycka att det är rätt kul, men mest när det är mitt jag ska städa. Gillar inte att behöva hålla på att plocka och städa efter andra. Kanske är inte jag den perfekta sambon. Vi kanske var ett bättre team som särbo eller inte. Jag vet faktiskt inte, vet bara att jag städar mindre nu när vi bor ihop än jag gjorde innan.
I alla fall till saken, det har blivit så mycket roligare att städa sedan jag övertalade Mr O att slänga den gamla moppen så att jag kunde få köpa en ny.


Nu ska jag bara övertala herrn i huset att vi måste slänga den skrutiga ÖB dammsugaren och köpa en finare och dyrare variant. Vi får se när han ger med sig där. Men tills dess får jag väl vara glad att sluttampen på städningen alltid får göras med lite stil.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gratistrixg

Hej, såg att du testade revitalash. Nu har det gått ca 10 veckor. Har dem blivit längre?

2009-02-25 @ 17:47:07
URL: http://gratistrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0