oväntat bra...

...såg nyligen filmen "lords of dogtown" som överaskade mig positivt. Jag trodde verkligen inte att jag skulle gilla den. Men det är väl oftast då filmerna blir som bäst då man har noll i förväntningar.
Filmen är verklighetsbaserad och handlar om några unga surfare från venice beach, kalifornien. Dessa unga killar som sägs ha haft stort inflytande på både surf och skateboard kulturen...

Extra bonuspoäng för ett grymt soundtrack som imponerade på mig så pass mycket att jag nu har beställt hem det...
Och Heath Ledger`s skådespelarinsats som småalkoholiserade skateboardtillverkaren Skip...

               
                   betyg:     av 5 möjliga

                                                                    /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0