oscargalans efterfest...

Jaja, jag vet...det är mycket bloggande ang oscarsgalan idag. Men jag kan inte låta bli! ;)
Jag hittade lite bilder från efterfesten som vanity fair höll i. Då jag tittade igenom bilderna så slog det mig: "Hur sjutton kan det vara möjligt att samla så många vackra människor och snygga outfits på ett och samma ställe, vid samma tidpunkt!?"

     
bilder lånade hos us magazine


ps: Jag kan skryta om att jag iaf satte 2 av 4 rätt ang förhandstippade oscar-vinnare... ds
                                                    
                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Oscarsgalan är helt enkelt fantastisk! :)

2009-02-23 @ 21:45:31
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0