nervös morgon!?

Varför vaknar man nästan alltid onödigt tidigt då man egentligen har chansen till en rejäl sovmorgon!?
Bra fråga...
Idag har jag dock mina aningar om att jag vaknade extra tidigt för att jag är lite smånervös inför dagens lönesamtal. Att löneförhandla är sällan roligt. (förrän efteråt, om man fått veta att lönekuvertet ökat avsevärt vill säga...)
Känner att jag borde ta och tänka igenom vad jag ska säga till chefen men har verkligen varken ork eller ro till det utan tänker ta en slö morgon ist. Lyssna igenom min nya, efterlängtade skiva som kom igår och ev ta en snabb sväng förbi den pågående bokrean...

                

                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Emily

Hoppas det går bra för dig.

2009-02-26 @ 08:16:16
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Sophy

hoppas d går bra hos chefen då :)

2009-02-26 @ 08:16:33
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0