Myset är förbi

Eller det är väl inte helt sant för jag behöver bara springa in till soffan igen och se på sporten tillsammans med Mr O. Sporten = oromantiskt, men Mr O:s sällskap är ju inte fel. Vi får se vad jag väljer, men först måste jag bara ge er bildbevis på den chock upplevelse jag fått i dag.

När Mr O och jag var nykära (för så där 3,5 år sedan) var han alltid romantisk. Köpte blommor, betalade allt och inte nog med det lagade fina speciella måltider med jämna mellanrum. Numera köper han sällan blommor och lagar helst tortellini.
I dag gjorde han mig ordentligt chockad, det är ca 3 år sedan den hemlagade pastan gjordes och det var nog sista gången han lagade mat frivilligt. (Nu sker det bara när jag jobbar kväll och tjatar till mig lite mat)

Hade räknat med Tai mat eller pizza i dag när han fick stå för maten men allt annat blev det.

Förrätt: Hemgjord tomatsoppa med pasta.


Huvudrätt: Fetaost och vitlöks fylld helstekt fläskfile med hasselbackspotatis, béarnaisesås och sallad.

Nu blir det Beck och glasspinne
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0