Magproblem...

Jag måste sluta, försöker slå mig själv på fingrarna och hoppas på att de ska hjälpa men icke. Jag vill inte ha mat för är inte hungrig men när det kommer till choklad kan jag bara inte låta bli. Jag vill ha mer och mer och mer, men i slutändan kan jag ju verkligen inte leva på choklad. För det första man behöver vanlig mat också och för det andra hur skulle min laktosmage må då? Tror inte vi ska gå in på detaljer där men jag vet att det inte kommer bli någon trevlig synd.

Nu blir det frukost!

Frukosten är serverad!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

haha okej köp den inte ;)

2009-02-05 @ 14:59:14
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du bara tar för givet att du ska få presenter vi har inga pengar med oss.

Hihi

2009-02-06 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0