Ljusrosa skönhet.

Sitter och tittar på melodifestivalen. Ännu inte en enda låt som jag ens små gillat. Men å andra sidan har bara 3 låtar spelats så.
Sen är ju inte melodifestivalmusiken den typ jag lyssnar på i vanliga fall. Men när man ändå är hemma så kan man ju slänga sig framför tvn och se på det. Jag var mest intresserad av att se hur Petra Mede gjorde sin premiär.

Är redan djupt imponerad, kanske inte av hennes pratande eller presenterande av låtarna men av hennes entré klänning.


Lite mer rosa i än på denna bild enligt min tv.
Den är så otroligt fin, kanske vore något att bära på 25 års festen?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Det var roligt med klädbytena, men jag tkr nog att Petra Mede är lite överdriven... Men bättre än väntat var hon :P

2009-02-08 @ 17:12:15
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0