kvällssuget...

Okej, nu känner jag att kvällssuget är på väg att komma igång! Ni vet, mellan kl 19-21 så brukar det nästan alltid vara något att se på tv om man har några kanaler utöver svt 1, svt 2 och tv 4 vill säga. Men dessvärre så sitter jag just med BARA de usla kanalerna samt ett enormt sug efter papa grappa`s stenugnsbakade pizza...samt lite plockgodis skulle också sitta fint...
Men nej, svängen till ica tidigare under dagen tog knäcken på mig. Det får bli pasta och köttbullar ist :/

               
                sist som vi beställde pizza hos papa grappa så blev den bränd 
                men var sjukt god ändå!

              
               och så var det godis till efterrätt också...

Någon som vill vara barmhärtig och svänga förbi med lite gott!?

                                     /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Hade gärna gjort det om jag sett detta innan jag kom hem, men nu blir det en lite väl lång omväg att åka tillbaka till stan.

2009-02-04 @ 20:15:53
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: sara

ja, men det är tanken som räknas! ;)

kram på dig!

2009-02-05 @ 10:58:50
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0