Kunglig vigsel?

Hela dagen går visst åt för var enda media att diskutera hur vida Kronprinsessan och Daniel ska få varandra. I dag blir förlovningen troligen offentlig. Kommer kungliga rådet att godkänna Daniel och eller får Viktoria klara sig utan kronan.
Frågorna är många och svaren kommer efter 16.00 i dag.

Själv tycker jag bröllop ska ske, hon ska få sin "prins" man ska få vem man vill även om personen inte anses som fin nog.
Nekas dom som äkta makar tycker jag vi ska avskaffa kunga huset, dom gör ju ändå inte mycket nytta. Jag kan göra deras jobb i stället och gratis. Eller ja nästan, jag vill bo i slottet och ha betjänter men klippa band, resa runt världen och liknande kan jag väl göra gratis.


Bild lånad hos aftonbladet

Vad säger du ska det bli bröllop eller ska JAG ta över slottet?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Ta över du då får du plats med alla dina kläder,väskor och skor..

Trevlig semeldag.

2009-02-24 @ 14:26:51
Postat av: Towa

Klart dom ska gifta sig =) haha vadå bjuder på ALLA delar av mig själv, lät galet ;)

2009-02-24 @ 14:57:41
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Annelie Carlsson

Tyvärr, tyvärr Malin det blev inget slott för din del ;)

Va synd, hade sett fram mot alla slottsparty´n man kanske hade fått gå på om du flyttat in :P

Men kul för vårt blivande kungapar.

Kram

2009-02-24 @ 16:18:56
Postat av: eeliin.

HAN ÄR EN SÅÅN BRAT! x)

2009-02-24 @ 18:40:51
URL: http://innepersonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0