kort vecka...

Nu är jag tillbaka till den gamla vanliga vardagen, fast detta blev ju en av de kortaste jobbarveckorna någonsin, så jag skall inte klaga. Ett futtigt arbetspass, vilket jag skall slira iväg till om ett par timmar. (hoppas på att det inte är halt ut men det ser förädiskt ut :/ )
Jag har precis packat ned lite nödvändigheter i jobbarväskan som jag kan använda som tidsfördiv och nu, nu är det dags att dricka min första kopp kaffe sedan i fredags! :)

                
* Lite gott, värmande lösviktste. Det var så länge sedan jag var på jobbet att jag glömt bort om drack upp det förra...

* En daimkaka, tilltugg måste man ju ha! ;)    
      
* Charles Dickens fantastiska berättelse om föräldralöse Pip...Om ni inte har läst den så har ni något att bita i...Jag läste den för ganska många år sedan och i brist på annat att läsa så får den gå en vända till...

* Johnny Cash och Gary Moore är 2 st helt fantastiska skivor!

              
                Nu: mitt efterlängtade kaffe!

                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

En Daimkaka? Hmm, är inte Digestive-varianten godare? Den gillar jag iaf... Nu måste jag ta en titt om det finns något "Egomani testar" choklad :-P



Grattis till friskare också förresten!

2009-02-05 @ 21:44:18
Postat av: Malin

Helt sant digestive är godare!

2009-02-06 @ 19:19:02
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0