Igår kväll så krossades...

Igår kväll så krossades myten om att engelska män skulle vara håriga...
Jag tillbringade kvällen med Pernilla och hennes kompis Stuart från england. Stuart må vara en av de längsta människor jag någonsin har sett och tro mig jag har sett lååååånga människor iform av basketspelare tidigare...

                
                 flera meter trevlig britt och Pernilla...

                
               
                Mumsig brittisk choklad i flera våningar...

                                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha Pernilla ser ju ut som en dvärg ;)

2009-02-08 @ 10:46:48
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0