Idag så har älsklingen fått känna på svensk snö...

Idag så har älsklingen (min rosa bayswater=älsklingen) fått känna på svensk snö för första gången. Kände att det var bra att jag investerade i en flaska impregneringsspray sist jag var i Stockholm. Så nu slipper jag oroa mig att väskan skall förstöras pga av dåligt väder, ett problem mindre iaf...
Nu blir det inomhusmys resten av kvällen. Massa tv såklart: "Spanien runt med Gwyneth och co" "bones" "på spaning med Bridget Jones" och sist men inte minst så ska jag givetvis nattuggla och kolla på oscargalan (så länge som jag orkar vara vaken vill säga...)

               

                
               ...har inhandlat snacks inför kvällen: en chokladkaka och broccoli(!?)

                                                   /sara

Kommentarer
Postat av: Towa

Gud vad gott med färsk broccoli =) men lika gott med chokladkakan, ibland kan jag äta bryssekål som godis!

2009-02-22 @ 19:07:35
URL: http://towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0