Hemma tidigare än planerat!

Fick gå hem från jobbet i dag. Ne jag är inte sjukare än jag var när jag gick dit, så var inte därför.

Var så att Kapten blev själv lite för länge på grund av att Mr var i rätten. Nej även här han var inte där för att han var misstänkt för något. Han var där för att sätta folk i fängelse som vanligt.

Mår lite bättre nu än i morse, eller ja lite choklad kunde visst pigga upp mig något, i morgon blir det jobb igen fast denna gång på den roligare av de två arbetsplatser jag är på. Synd att man får vara där så sällan och där nere massor.

I dag har jag mellan allt chokladätande kollat runt lite på distans utbildningar. Vill läsa upp lite betyg så att jag lättare kan söka vidare om jag verkligen kommer på att jag vill plugga igen. Någon av er som vet någon bra distansutbildning för gymnasieämnen?

Nu ska jag gå och ta mig en chokladbit igen och sedan blir det tvn, jag har faktiskt börja gilla en serie till. Nämligen Dirty sexy money. Älskar lyxen, jag vill med ha allt och vara ekonomiskt oberoende.


(bild länad här!)

Förresten Mr O ska överväga ett altenativ har han lovad, håll tummarna för att det blir som jag vill.
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0