Fejk.

Tyvärr kommer ni inte få se något innehåll ur paket som anlände till mig i går. Detta beror på att innehållet båda var trasigt och att det inte alls var den vara som beskrivningen sa.
Jag kan väl berätta att det var en rosa chanel som skulle komma, men fick någon trasig kopia från en fabrik i Kina. Inte alls roligt då man verkligen sett framemot denna sötnos.
Har i och försäg kollat runt lite nu och hittat orginalet på en amerikansk sida och eventuellt beställer jag hem den är pengar och allt från den här kommer tillbaka till mitt konto.

Tradera är bra men sällan vad man tror det är, var extremt noga med att leta igenom saker ni får hem om det påstås att det är en äkta.
Den här kopian var grymt bra gjort, nästan allt fanns med som skulle, varje liten sömm verkade på rätt plats.
Men kollade man närmare insåg man att serienummret skilde sig lite från orginalet och att en liten ynka stämpen inte fanns med.
Jaja sånt är väl livet, för att inte deppa ihop totalt passade jag på att köpa med mig lite fika när jag var i affären för att returerar väskan.


Detta ska bli mums till kaffet som straxt runnit färdigt.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0