Entligen är arbetsdagen över.

Eller det har den varit sedan kl 14.00 men somnade direkt när jag kom hem nästan och sov tills för en stund sedan så mycket annat har jag inte hunnit med.

Medarbetarsamtalet gick bra trots allt, ärlighet varar kanske längst trots allt. Berättade precis vad jag tyckte och tänkte om både chefen och arbetsgruppen och fick mycket bättre reaktion från chefen än planerat. Var ärligt super nervös inför att gå dit och tala om att jag tycker vissa saker mellan oss fungerar dåligt och så vidare.
Men som sagt att ha det gjort är en stor lättnad. Samtalet tog lite över 2 timmar så får jag lägre än de hundralappar som finns i budgeten för varje anställd lär jag bli riktigt besviken.

Men nu struntar vi i jobb, är ledig i morgon och ska bli så skönt. Kommer inte göra något direkt, eller måste in till stan och inhandla en sak till alla inbjudningskort men det är allt sen blir det hem för att slappa, kanske städa, tvätta och diska lite. Det beror på vad jag känner för i morgon.

Nu ska jag påbörja lite matlagning, men vi hörs. Ni ska få redovisning av Stockholmsshoppingen i morgon bara jag får ork att plocka upp allt och fota det.


En bild på mig tagen under modekartans releasefest förra veckan.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0