en bön till vädergudarna...

Då tror jag att jag äntligen satt ihop morgondagens slutgiltiga outfit. (kan ju iofs hinna ångra mig 14 timmar...) Jag är nästan lite stolt över mig själv. Jag lyckades lösa klädproblemet genom att endast tömma "klädstången" i sovrummet och helt utan att börja gråta pga bristen på något att bära på kroppen imorgon. Jag kan ju avslöja att det blir kjol, så nu ber jag en bön till vädergudarna att de skall fixa fram fint väder imorgon...

                
                premiärtur för nya bayswaterväskan  samt ett skärp från
                rules by mary som legat oanvänt i garderoben i 2 år.
                Nu skall naglarna lackas!

                                          /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0