De mest hypade väskorna!?

Veckorevyn publicerade för ett tag sedan en lista över de 10 mest hypade väskorna.
Bortsett från min nyinköpta älskling så fanns ännu en av mina drömväskor med på listan nämligen Dior`s saddle bag. Jag skulle fullkomligt älska att ha den i någon av färgerna: vitt, svart eller brunt (helst den vita)

Tror allt att Malin och jag någon dag får sätta oss ned och sammanställa egomani`s egna topp 10 lista med väskor...

               
                   bild: google
          
ps: försökte lägga upp flera bilder men bloggverktygen verkar spöka som vanligt. ds

                               /sara
          

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

fin väska :) kram

2009-02-03 @ 15:33:23
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0