David och Malin?

Detta kan inte bli mer fel. Jag gjorde precis nyss följande test. http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/default.aspx . Det handlar om vilken kändis man skulle passa att dejta.
Jag svarade på frågorna att jag vill ha en framgångsrik och rätt upptagen man som är snygg och kallar mig vacker. En person som kan prata om allt både lätta ämnen och de lite mer tunga sakerna. Ja det där var en del av svaren. Personen jag skulle passa att dejta blev....

David Hellenius!

Hur i hela friden kunde detta ske? Han har inget av det jag vill ha i en man. Han är inte snygg han är inte sexig, han har för mycket sjuk humor, han är verkligen inte framgångsrik. Han är en svensk tv stjärna det är inte samma sak som framgångsrik. Ne Nu tycker jag synd om mig själv, jag hade ju väntat mig någon snygging till exempel Rob Pattinsson.

Nu vill jag ha godis mer än något, behöver tröst!
Kanske ställer mig och gör chokladbollar om jag inte hittar något annat som kan glädja mig innan.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Haha jag fick Martin Stenmarck :P

2009-02-03 @ 11:16:42
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Var glad du fick David jag fick Zlatan vilken kille. Men men han gillar ju äldre tjejer.

2009-02-04 @ 06:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0