Dagens

Nu var man äntligen hemkommen från svärmor och middag. Avsminkad och redo för sängen men pigg som bara den. Var så sugen på kaffe efter maten att jag tog en kopp vid 21.30. Kanske inte dagens smartaste gärning.

Men o andra sidan så ger ju detta er lite läsning eller i alla fall en bild av dagens middags outfit.

Fråga mig inte vad jag gör men kunde inte låta bli att ge er en liten udda bild som Mr O lyckades få till.

Cardigan: H&M, Linne: Gina Tricot, Kjol: H&M, Strumpbyxor: Ellos

/Malin - tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Tack för dom godaste semlor jag ätit kul med lite annorlunda saker.

kram

Mamma

2009-02-27 @ 06:35:27
Postat av: sara

ÄLSKAR din pose! Sj så är jag lite för blyg för att spexa loss, så jag fortsätter ett tag till med min bajsnödiga pose! ;)

2009-02-27 @ 10:44:47
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0