Bättre förra året...

Okej, jag har 2 bekännelser:

1. Jag tittade på melodifestivalen igår. Mest av nyfikenhet vad Alexander Bard skulle hitta på för knasigheter. Han är enligt mig ett geni, som vet vad som funkar både musikaliskt och vad han skall säga för att provocera fram uppmärksamhet. Varje år de är med så förhandstippar jag alltid bwo som vinnare men igår så ville det sig inte riktigt...kanske var pga att de valde en ballad (de snabba låtarna är oftast bättre) eller så var det kombon ridstövlar och rymddräkt...

2. Andra anledningen till att jag tittade på jippot var självklart bwo`s sjukt snygga sångare. Jag blir knäsvaaaaag av den karl`n! Förra året var han finare än finast! Om du av någon oförklarlig anledning har glömt hur porrigt snygg han var då, så kan du klicka på youtube-klippet nedan.

Ps. Inte för att jag har hört låten än, men nu segertippar jag Måns Zelmerlöw. Så nu vet ni det! DS

            
                 klipp: youtube

                                          /sara

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, det är så många som säger att Martin Rolinski (stavning?) är hur snygg som helst, men jag kan inte se det alls! Men det är väl tur att smaken är som baken, dvs delad! Fin blogg du har förresten!

2009-02-22 @ 12:59:06
URL: http://thefourthofmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0