Att jag aldrig lär mig...

Alltså det är väl ta-mig-sjutton att jag aldrig lär mig att säga: Nej, kan vi ses någon annan tid! Jag vill ha sovmorgon!
Igår så gjorde jag tabben att boka upp mig på min lediga lördag förmiddag, (idag) dvs de dagar då jag vill sova till tidig lunch och göra mig iordning i lugn och ro. Detta brukar resultera i grym stressmigrän på kvällen...
Nu skall jag hoppa ur mysbyxorna, så här får ni en halvdagens, andra halvan kommer troligtvis senare idag...

               
                cardigan: hm, topp: new yorker, mysbyxor: ?

                                          /sara-stressad som sjutton

                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej raring =) ville önska dig en underbar lördag!!

2009-02-21 @ 11:04:59
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0