Sex pass kvar..

God morgon där ute!
Har precis ätit lite frukost, fick bli tomtegröt och skinsmörgås i dag. Jag passar verkligen på att äta mig trött på det nu så jag inte känner att jag missat något när jag kommer hem efter jul och allt är slut.

I dag ska det i alla fall jobbas, detta kommer bli det första av dom sex arbetspass som återstår på detta år. Visst låter det underbart. Sen får vi se efter årsskiftet vad som händer, är inte alls säkert att jag kommer gå tillbaka till just detta jobb. Men vi får se där är inget bestämt ännu.

Ne nu börjar jag visst bli trött igen så bäst att klä på sig och ge sig ut i kylan så man inte råkar somna innan man ska åka och jobba.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0