Saknat mig???

Jag har då nästan gått så långt så jag vill hem igen. Den här resan har hittills i stort sett bara varit katastrof om man bortser från att all mat i alla fall varit god!

Som jag sa så blev vi ju sena till London och fick ombokas. Natten i London var ju inte fel men vi tappade ju lite tid här i Miami som vi nu faktiskt i alla fall är i.
Väl framme på flygplatsen tror man ju att allt ska vara okej, men nej nej vart fan är vårat bagage???
Jo då visar det sig att idioterna i London glömt att skicka det med planet så att dom står kvar där. Så nu väntas dom komma hit tidigast i eftermiddag/kväll.
Fan va irriterande det är när saker går emot en.

I alla fall så skinner solen här och då jag inte äger mer än en dator, kamera, mobil, mysdress, ett par short och ett linn typ så måste vi bege oss och inhandla lite nya kläder då vi inte med säkerhet vet om väskorna anländer i dag.
Så det är vad vi ska börja med att göra.

//Malin

Kommentarer
Postat av: magda

Men HJÄLP vad jobbigt Malin, behöva handla nya kläder, vet ju SÅ väl hur trist du tycker det är!

;-)

//Kram

2009-12-19 @ 15:22:54
Postat av: Jessica

Åh jag är så avundsjuka på er. tråkigt de inte går som de ska. Men nu är ni framme iaf vilket låter kanon :) Ha de bäst nu. :) Pussss

2009-12-19 @ 15:25:52
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Magda

Oj HJÄLP vad jobbigt Malin, vet ju SÅ VÄL hur trist du tycker det är att shoppa! ;-)

//Kram påre

2009-12-19 @ 15:26:44
Postat av: Arga Magda

OCH varför har ni bara inställningen med kod ibland så man sitter här och gör bort sig genom skriva massa snarlika inlägg?

Dumma ni!

2009-12-19 @ 15:28:38
Postat av: Gnistan

Haha malin gillar inte att shoppa synd om dig....hoppas ni har det kanon där vi har ca 20-25 cm snö och 8 grader kallt.

Kram till er båda.

2009-12-20 @ 10:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0