pessimist...javisst!

Som vanligt så har dagen åkt berg-och-dalbana ikapp med mitt hormonstinna pms-humör. Jag skulle väl kunna dela upp det i höjdpunkt och dess motsats.

High: En ny efterlängtad dvd-box slank ned i brevlådan. Nu blir det mordutredningar i en massa timmar framöver. Det var den tredje säsongen av "bones" för er som undrar...


Low: Jag satt i telefonkö i 27 jävla minuter för att göra en beställning hos Ellos. Deras websida hade kraschat och jag ÄR i stort behov av en expressleverans av vintervarma stövlar. Efter att ha genomlidit 27 olidligt, långa minuter av klassisk hissmusik så är stövlarna slut.
I love my perfekt life!
#"¤##%##&%¤##"#"()=?(

Bubblare till low-sidan: All förbaskad snö och kyla som antingen kommer förvandlas till blask eller blixthalka. 


               
                 Humöret är som en jäkla berg-och-dalbana


                                          /sara

 


Kommentarer
Postat av: Parre

Herregud! känner igen mig, exakt sådär är det för mig med just nu. Ska vi starta klubb?

2009-12-15 @ 19:38:38
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Skönhetsbloggen!

Ibland går humöret upp och ner. :)

2009-12-15 @ 19:42:27
URL: http://sockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0