på dumburken...

Jag har just spanat in vad dumburken har att servera ikväll och imorgon...Ikväll så går den fantastiskt usla komedin "välkommen till familjen" Men eftersom jag inte har något bättre för mig så får det väl bli till att "gläppa" mellan den och skräckisarna på tv 400. Jag har väldigt svårt för den här typen av "komedier" där vuxna människor fryser ut, tar varandras pojkvänner och mobbar andras handikapp mm. Ser inte riktigt det skojiga med det. Synd att filmen är sådan pannkaka och framför allt slöseri med så många bra skådisar i en och samma film: Sarah Jessica Parker, Diane Keaton, Claire Danes, Rachel McAdams, Luke Wilson mf.
Imorgon kväll däremot så går underbart charmiga komedin "Mickey blue eyes" med bla Hugh Grant och James Caan. En av mina favoritfilmer. Tror att jag har rekommenderat den förut. Anyway, den handlar om hur Hugh Grants rollfigur välkomnas i blivande frugans maffiafamilj...och James Caan (Ed Deline i tv-serien las vegas) är ju alltid brilliant! :) 

                       
                     
                       bilder: cdon


                                              /sara
               


Kommentarer
Postat av: Patricia

Kikade också på "Välkommen till familjen", men fick nog efter ett tag.. det var lite väl överdrivet.



Får kika på Hugh Grant filmen, nu när den blev rekommenderad och allt.



God jul till dig också samt vila, ät och ha det allmänt bäst! Kramar

2009-12-23 @ 10:08:51
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0