Övertid.

Jag skulle ju ge er en förklaring till att man kunnat tro att jag försvunnit.
Jag jobbade i tisdags eftermiddag från 12.00. Bara det att jag på grund av lite oväntade händelser inte kunde gå hem från jobbet förrän 03.00
På grund av extrem halka och endast 3 timmar tills man skulle bege sig tillbaka till jobbet så valde jag att inte åka hem utan stann över på jobbet.
Blev i alla fall ca 1 timmes sömn och sen var det dags för jobb igen från 7-16.00.
Väl hemma så blev det ju så klart sängen som ni kan förstå. Sov en timme innan magen blev allt för hungrig och jag var tvungen att äta.
Sen var det likabra att hålla sig vaken till natten så man fick tillbaka rätt dygns rytm och nu är man alltså hemma, vaken och allt känns nästan som vanligt.

Ett stort TACK till Sara som höll mig sällskap under gårdagsnatten. Och till världens sötaste Madde som fixade riktig fin frukost med ägg, köttbullar och smörgåsar igår morse.

Nu ska jag ut i kylan på promenad för sen ska man göra sig i ordning lite för att åka till Sara.

/Malin

Kommentarer
Postat av: sara

Tack själv. Kan inte komma på ngt bättre sällskap för den kvällen. ;)

ses sen!

2009-12-03 @ 12:25:39
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Tack mamma för maten också.

2009-12-03 @ 14:32:36
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0