Nu blir det fin skit!

Jag hade bestämt mig för en lugn hemma dag med vovven. Endast gå ut de promenader han krävde och i dag har dom varit få för han sov till 11 sen gick vi ut en sväng. Sen kom mamma och efter det insåg vi att toalettpappret nästan var slut och att det behövde inhandlas i dag eller i morgon.
I morgon hinner jag inte för ska fixa lite och sen jobba, så var ju bara att ge sig ut i det ruggiga och trista vädret en onödig gång.


Men lite rugg och regn var det värt för nu kan jag skita i mängder och samtidigt bli julfin i baken.

/Malin
Bild lånad här!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

haha de ska vara lyx för stjärten!

2009-12-07 @ 18:25:35
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0