Nu är det över för i år!!!

Det kan nog inte kännas bättre. Det var ett segt arbetspass men inte allt för ansträngande, var födelsedagskalas så blev mest att äta gott. I form av smörgåstårta och snickerstårta.
Kan inte få en mycket bättre sista dag på jobbet för året. Längtar dock inte det minsta till att komma åter nästa år så vi kan väl fortfarande hoppas på att jag slipper gå tillbaka efter semestern.
Vet även att min december lön blir rätt bra så ska inte spara in på shoppingen nu under solsemestern. Det ändå som kan hindra min shopping är vikten som man får ta över, men tycker jag lyckas packa rätt bra så ska nog gå. Har endast 2 plagg i handbagaget så om vikten inte blir för mycket på stora väskan kommer jag alltså ha närmare 18kg att fylla på till hemresan (och sen lite i Mr O:s väskor med så klart.

Är så glad så kan inte sluta le och inte blev det sämre när jag hittade en överaskning på köksbordet när jag kom hem från jobbet.


Lite suddigt men tog med mobilen då kameran är avprickad och nedstoppad i väskan.

Tack mamma och verkligen super tack när jag såg vad det var i, det var riktigt fint.
Ni får se vart efter jag får in en bild på det från kameran.

Nu blir det att invänta Mr O som landar med flyg från Holland ungefär precis just nu.
/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Kul du gillade julklappen som du nog kommer få andvändning för.

2009-12-17 @ 06:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0