New boots

Av de 2 paketen som jag hämtade ut igår så var det endast de mc-inspirerade bootsen som fick stanna. Jag hade verkligen hoppats på att kunna ha plaggen från h&m`s Jimmy Choo-kollektion men dessvärre så var de på tok för stora. Så de skall skickas tillbaka idag. :(
Ang mina nya boots så var jag först lite tveksam då jag vanligtvis inte gillar grövre sulor men som sagt de får stanna. Vad jag egentligen behöver är ett par varmfodrade stövlar till vintern. Ska om tiden räcker till spana efter ett par idag. Wish me luck.


               


                                            /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hmm, MC-inspirerade... Kommer vi få se Sara sittandes på en MC snart också kanske? ;-)

2009-12-04 @ 15:32:21
Postat av: sara

Daniel; kanske det kanske... ;)

2009-12-04 @ 17:19:58
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0