Mulberry Alexa

Just nu så pågår mulberrys 50 % rea. Vanligtvis så hade jag gått bananas: vrålat rakt ut och klickat hem saker som jag egentligen varken har råd med eller behöver. Anledningen att jag ligger lågt på väskfronten just nu är ursnygga, kommande mulberry alexa. Från början så var jag inte alls förtjust i den men nu så blir jag tårögd så fort jag ser en bild av godbiten. Så med andra ord så blir det varken något reabesök på NK eller någon av butikerna på Birgerl Jarlsgatan. Mulberry Alexa släpps 12/1-10 för er som undrar och suktar efter en. Här kan ni titta närmare på Alexa-kollektionen.


                

               
                  bilder: google


                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Ani

Tycker dom är lite ful fina :P

2009-12-26 @ 16:26:59
URL: http://aramian.blogg.se/
Postat av: Parre

Jag tyckte att de var snygga, speciellt den bruna, men frågan är hur snabbt man tröttnar på mönstret?

2009-12-26 @ 20:18:26
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0