Levis Strauss

Igår hämtade jag ut ett efterlängtat paket från ellos. Anledningen till att det var så efterlängtat var att de innehöll ett par jeans. Jeans är ju supersvårt att hitta i fysisk butik...så med andra ord så blir det ju ännu svårare att hitta ett par välsittande snyggingar via nätet.
Jag slog till på ett par klassiska Levis-jeans. Vild chansning där! Jag har inte använt levis-jeans på typ 7 år ju! Lyckost mig, de passade som handen i handsken. :)

               
                 Levis-jeansen är i stuprörsmodellen 603 om ni undrar
       
               
                 Det blev även några slit-och-släng toppar.


                                         /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0