Fan då!!!

Borde väl vara glad nu för ska ju bara jobba i morgon sen bär det av. Men får liksom inget att stämma.
Förra sommaren köpte jag en handbagageväska i Usa som ska stämma med deras mått. Tror ni den är lagom???
Ne självklart är kraven på väskornas vikter och storlekar ändrade så pass att min väska är si så där 7 cm för stor.
Blir tokig och inte har jag någon mindre heller, har inte heller tid att åka och köpa en ny.

Jag är såååå förbannad just nu och vill bara slå någon. Men min boxningssäck är ju tyvärr i Holland så någon som vill ställa upp???

/Malin

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sure, du kan få slå på mig om du mår bättre av det...

2009-12-15 @ 22:15:01
Postat av: Majsan

har du ingen kudde du kan misshandla?

2009-12-16 @ 11:04:40
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0