designerbag

Första gången jag kom i kontakt med begreppet "att hyra designerväskor" var då Carrie`s assistent outade den mer eller mindre brillianta nättjänsten. Och jag kan tänka mig att just den typen av tjänster fullkomligt exploderade efter satc-filmen, iaf i USA. Här hemma så hittade jag en svensk sida som körde på det konceptet så det var ju givetvis värt en länkning.
Nu så har jag hittat en till sida som hyr ut designerväskor. Den här sidan gillar jag skarpt. Den känns lite yngre, trendigare och fräschare på något vis. Själv så föredrar jag ju att äga mina egna designerväskor men för er som nöjer er med att vara prinsessa för en vecka eller en dag så tycker jag absolut att ni ska spana in designerbag. Utbudet är fantastiskt: 2:55an trängs med godbitar från mitt älskade mulberry, gucci, louis vuitton mf.

               

                         bild: designerbag

 

                                  /sara


Kommentarer
Postat av: Sabina

gillade Louis Vouitton :)

2009-12-28 @ 17:27:37
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Kristina

Hej!

Tack för en bra blogg! Hittade nyligen hit :)

Har en några frågor till dig som verkar ha koll på mulberry väskor. Jag har nu länge funderat på en svart vanlig bayswater men när jag såg den i affären (NK) så såg skinnet lite matt och knottrig ut. Tycker att alla andras väskor ser blanka och fina ut. Ska det se ut så i början när de är nya? Eller blir de blanka med tiden?

Skulle vara jätte tacksam för svar!

Mvh Kristina

2009-12-28 @ 22:00:51
Postat av: Patricia

Men det vore ju trist om man hyrde en väska som man verkligen älskade, och så var man tvungen att lämna tillbaks den :(

2009-12-29 @ 09:21:22
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0