dagens

Bättre idag än imorgon eller övermorgon att besöka stan, tänkte jag. Och eftersom jag inte tänkter utsätta mig för att trängas på stan mera innan jul nu så blir det ju ganska svårt att avgöra om jag hade rätt...
Jaja, skönt att ha det gjort nu iaf. Det blev en ganska ogenomtänkt, osminkad outfit idag eftersom jag ville ner på stan så fort som möjligt...
Här har ni dagens:

               
                 kofta: cheap monday, topp: mq, jeans: only 
             (Bar även en lång, stickad, leopardmönstrad kofta från zara under jackan)


                                      /sara

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Fin kofta! :)

2009-12-21 @ 19:40:12
URL: http://sockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0