2009-12-14

2 pass till sen är det slut på skiten för i år. Känns så skönt, ska påbörja nerpackningen i dag lite smått. Blir nog mest att se över ordentligt vad som ska med och inte så jag har lite koll på läget. Själva nerpackningen i väskorna får nog ske på onsdagkväll ordentligt efter jobbet.

Annars har dagen varit seg, har jobbat mellan 7-16 så är rätt trött. Somnade sent i går och sov rätt oroligt i natt så inte alls humöret på topp i dag.
Förutom att packa så blir det nog inte att göra mycket alls, ska försöka gå och lägga mig skapligt för är så grymt trött i huvudet och kroppen.
Behöver inte heller laga mat, än en gång har min mamma använt min spis. Så i dag blir det någon korvsås och pasta.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0