2009-12-13

4 dagar kvar innan jag ger mig av till Arlanda och resan till Miami påbörjas. Tiden bara springer iväg. Hur ska jag hinna fixa allt innan. Det ska tvättas, provas, packas till mig, packas till Kapten, jobbas och Kapten ska lämnas i Linköping m.m.
Tiden känns verkligen knapp, men måste försöka att inte bli för stressad ännu för då kommer paniken att bli större än nödvändigt.

I dag är det alltså söndag, i går trodde jag det var söndag och var väldigt inställd på att gå och jobba i dag så hade till och med ställt klockan. Tur man kom på sig innan man satt sig i bilen och åkt.
Vad ska denna söndag bjuda på då?
Jag tänkte försöka tvätta lite och sen blir det att prova kläder och försöka skriva ner allt som ska med så inget blir kvar hemma.
Eventuellt blir det lunch hos Mr O:s mamma också men får se har inte bestämt mig helt om jag ska med eller inte, vi får helt enkelt se.
I kväll åker Mr O till Nederländerna och jobbar också så blir ensam lämnad här hemma med galningen på fyraben som just nu står och skäller på mig för att jag är så osocial.
Bäst jag ger den där hårbollen lite sällskap så han känner sig lite speciell.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0