2009-12-11

Tiden bara rinner i väg, redan 11 December. I dag ska jag försöka fixa ordning lite här hemma. Städa lite i ena garderoben då jag fått i ordning byrån i sovrummet så jag kan lägga in alla underkläder och myskläder där.
Ska bli skönt att få mera hängplats i garderoben.

Sen ska jag tvätta kläder med så klart, gäller att passa på nu under helgen att få rent allt man vill packa ner för sen nästa vecka kommer det inte finnas tid alls.
För utom detta ska jag bara ta det lugnt och njuta av ledigheten, är ju som sagt 3 dagars ledig och känner att min kropp verkligen behöver få vila så denna dag ska jag försöka att inte stressa runt allt för mycket.

Där har ni min dag i korta drag.
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0