Veckans lediga dag

Ja om man nu räknar bort helgen som vi plockat semester för lite roliga aktiviteters skull.
I dag ska det i alla fall bara slappas i mysbyxor. Kapten och jag ska bege oss ut till Frida i skogen en sväng och slappa i henne soffa. Kanske blir det någon promenad i skogen med.

Nu till något annat, syrrans present vill visst "många" se eller i alla fall hon själv så bäst jag lägger upp den nu innan hon blir tokig på mig.

Tack lilla systeryster jag älskar den men har ännu inte löst hur jag ska sätta fast den i min ruta.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Wohooo :D Äntligen kom den upp!

Har du ingen liten springa i bak som du kan trycka ner den i en liten bit? Annars va de svårt. Man vill ju inte gärna använda tejp eller något på den. Annars får ja väl komma o fixa de på något sätt. Lägg den i framrutan i värsta fell ;D

2009-04-23 @ 11:25:22
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0