Värt att testa?

Straxt så skall jag bege mig ut för att uträtta några ärenden. Jag har dragit på det in i det sista men nu så finns det ingen återvändo längre.
Jag såg en annons på en ny delikatess från frödinge i en tidning nyss som jag blev lite sugen på att prova. Mintchokladtårta! Egentligen så är jag inget större fan av mintsmak men nyfiken blir jag ju allt...Hoppas på att hitta tårtan på hemvägen sen. Vore ju perfekt att mumsa på till kvällens avsnitt av desperate housewives. Ni såg väl dubbelavsnitten förra veckan? Tycker att serien har fått sig en uppryckning igen, vilket är bra. Jag var farligt nära att tappa intresset för serien ett tag. Fruarna hade en liten formsvacka då serien "plötsligt" hoppade fram flera år i tiden...

                          
                               bild lånad här

                                                           /sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det lät gott!

2009-04-21 @ 21:57:41
Postat av: Patricia

Åh det lät gott!

2009-04-21 @ 21:58:30
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0