Tack "pottfisk"

Är dom inte underbara. Lillebror har fixat en påsk/födelsedags present till mig i dag. Det var helt underbart att komma hem i dag och se att dom gjort det jag annars skulle vara tvungen att försöka hinna handla och fixa i morgon.

Ni får bara en del av alla plantor som han satt ner i krukor åt mig.
Tack sötnos för att du är så snäll även om det vara mamma och inte du som fick smutsa ner sina händer.
Men förresten Mamma hur vågar du skriva dit lillebrors namn när du vet att han både kan och vill göra det själv ;)



I övrigt har dagen bestått av jobb. Jobbade till 15 så var helt slut när jag kom hem.
Hann dock bara sitta någon timme innan Mr O kom hem med släpkärran och det var dags att ta en sväng till returpunkten. Som tur var jobbar han snabbt så jag mest kan stå intill och titta på.

Är helt slut ni men ska ta och hoppa i sängen snart för i morgon väntar en dag full med spel av olika slag hos kusin med barn.
Kommer nog bli riktigt kul för har aldrig haft tråkigt när man varit på besök där förrut så.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0