stoltheten vet inga gränser...

Tidigare i veckan så slängde jag ihop en riktigt god ananaspaj. (tro det eller ej) och nu så tänkte jag mumsa i mig den sista biten...
Meningen med detta inlägg var egentligen som ett bevis för mig själv (och mina vänner som vet hur usel jag är på att baka och laga mat) att det bor en Bree van de Kamp i oss alla, även om vissa har svårare att plocka fram den sidan av sig själva. (därbland jag själv ;) )

                
                 ...bara för att visa att jag gjorde allt från grunden...

                
                 Det färdiga resultatet: Stoltheten vet inga gränser!

                                             /sara

Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar ananaspaj! Ser ut som att jag har samma recept! Gillar den bäst kall med glass till =)

2009-04-02 @ 16:33:35
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Parre

Den såg väldigt smarrig ut! :)

2009-04-03 @ 08:57:06
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0