Så här dagen innan..

I dag är det fredag man är som tur ledig. Vet inte hur jag skulle hinna med allt som ska ordnas inför morgondagen annars.
Ska kasta i mig lite frukost nu för snart ringer nog mamma och då måste jag iväg och möta upp henne så att allt blir rätt inhandlat tills i morgon.

Måste även försöka skriva ner allt som ska med in till lokalen i kväll/morgon för finns inget som kan förstöra min dag så mycket som att jag glömmer något viktigt.
Till viss del är väl dagen rätt förstörd redan klänningen som var tänkt kommer inte att fungera på grund av pms mage. Nu kommer detta leda till ett akut inköp av ny klänning. Har jag tur lyckas jag lösa det om inte ja då får det bli mysbyxor för har då inga kläder i garderoben som kan komma att kännas helt okej.

Nu tillbaka till listan.


/Malin

Kommentarer
Postat av: Annelie Carlsson

Bra början på listan, öl & vin...det viktigaste ;)

Hoppas du hittar någon fint du kan ha på dig, lite shopping är väl aldrig fel :))

Ses i morgon, kram kram

2009-04-17 @ 09:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0