Prinsessgodis

Nu har jag gått igenom största delen av väskorna här hemma och fotat en hel del till som jag lägger upp här senare.
Innan jag gör det måste jag ha lite Malin tid och bara äta godis och se på någon film eller gläppa mellan tv-kanalerna.

Godiset som serveras i dag är endast för prinsessor så Mr O får inte smaka när han kommer hem.

Denna söta skål med innehåll fick jag av två söta arbetskamrater i lördags.
Tack Jane och Ingela ni är så gullig.

Men nu ska innehållet inte sparas mer utan inom någon timme kommer det vara i min mage i stället.

/Malin


Kommentarer
Postat av: steffi & Liam (Med sitt lilla hjärtat i magen)

Ser gott ut. =)

Ja de tycker jag absolut att den är. =)

2009-04-14 @ 14:53:36
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Ellie

Men gud vilken söt skål. Sån vill jag också ha! ^^

2009-04-14 @ 15:07:10
URL: http://estella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0