På tok för tidigt...

Hur normalt är det att vakna kl 7.30 efter en grym 25-årsfest, om tiden då man stupade i sängen var straxt före kl 3.15? Inte speciellt normalt, om du frågar mig...Anledningen att jag vaknade så tidigt var att jag kände ett galet sug efter fikabröd och kolsyrat vatten. (ja, direkt då jag vaknade!) Så ist för att baka något så sitter jag nu påklädd redo att springa iväg till affären som öppnar kl 9. Vi kan ju kalla det "dagen-efter-cravings" Och en del av detta kan jag faktiskt skylla på en av gästerna från gårdagen. Lina, den lilla sötnosen hade bakat världshistoriens godaste cupcakes och har givit mig ett muntligt löfte (mer eller mindre) att baka till min födelsedag också!
Här kommer några bilder från gårdagen. Kan nog nästan lova att det kommer ut en hel drös av härliga festbilder från Malin`s sida senare också!

               
                 Födelsedagsbarnet/huvudpersonen var sötare än en prinsessa
                 i sin nyinköpta, rosa tyllklänning! Har tyvärr ingen helfigursbild på
                 den...

                
              Så här tackar jag för goda cupcakes, genom att klänga som fan på dem!
              Kolla in hur min topp smickrar magen! *not* ;)

               
                Så där såg den ut: världshistoriens godaste cupcake!

                                                  /sara
              

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0