nytt, nytt, nytt

Igår så blev det en promenad ner till stan för att leta efter födelsedagspresent och påskägg/påskpresenter. kan ju med uppriktig stolthet säga att födelsedagspresenten blev jag så nöjd med att jag skulle kunna överta den själv! ;)
Passade även på att skämma bort mig själv lite med lite tillskott till garderoben! :)

              
                Inget Hermes armband då (tyvärr) men detta skall jag använda fliigt
                ändå!

                               
               En rutig väst, slit och släng tisha i ekologisk bomull, samt en prickig topp.

Kanske sall tillägga att ovanstående saker är mina och tillhör alltså varken födelsedagspresent eller påskäggspresent för den som trodde det! Ni får vänta ett tag till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0