Nu jäklar skall här detoxas!

Ni som känner mig väl (privat) vet ju att jag hade ett nyårslöfte om att börja tröna och bli riktigt fit. Men i den här takten så lär väl min beachkropp framträda (med lite tur) någon gång runt år 2015. Men med ett steg i rätt riktning (hoppas vi på) så inhandlade jag och Malin lite detox te från NK (Vi köpte andra teèr också återkommer om det...) nu i helgen. Dessa egenskaper skall detox te medföra: "Ett hälso te med renande ingefära, kanel för att hålla magen lugn, pepparmint för matsmältningen samt sydamerikanskt jerba för utrensning och hungersdämpande effekt"

Nu jäklar skall här detoxas! ;)

                

                                                   /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Smart te, men frågan är väl om det var gott?

I så fall är det en riktig fullträff :)

2009-04-28 @ 22:43:52
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0