Jag kissar hellre i hotell lobbyn...

Denna dag har ägnats till en sväng på stan...och ja, jag kunde inte låta bli att köpa med mig lite saker idag heller. Visar upp vad som köptes senare.
Just nu så sitter jag och klurar på mina och Malin´s rese och boende problem till helgen. 1/3 av problemen är lösta, kvar är hemresa samt boende. Vi vill ju lägga så lite som möjligt på dessa tråkiga men ack så nödvändiga saker. Sj tar ut hutlösa priser på vissa resor och boende centralt behöver jag väl knappast nämna att det är dyrt. Lite komiskt är det att vissa hotell har sk ekonomipaket, dvs ett rum utan varken dusch eller toa. För min del så går dessa bort, bort och ännu längre bort! Jag kissar hellre i hotel lobbyn än brukar en unisex toalett på morgonen! 
Ett annat nödvändigt måste runt hotelet är en bra frukost buffè!

                            
                              bild lånad här

                                             /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0