Gamla har mer ont

God morgon.
Är trött har ont i fötterna och blåmärke på ankeln men annars mår jag rätt okej med tanke på mängden dricka och blandningarna.
Bilder från gårdagen från mig kommer senare eller ja kanske i morgon beror på när jag kan köra bil så jag kan hämta presenter, blommor och kamera hos mamma.

Tack alla gäster för en helt underbar och oförglömlig kväll, ni gjorde verkligen min dag perfekt.
Blev en lite senare kväll än planerat och till och med en kort men kul utekväll ( ja vet vi skulle inte ut men vissa tjatade ju så dant)

Tack för alla presenter (som ni får se sen) och super tack till Lina för kakorna.

En puss och ett stort tack till Mr O som är några tusen fattigare men lika glad ändå. Det enda han säger i dag är " du fyllde ju 25 år så klart jag bjuder alla för din skull"
Tack till mamma och I för maten som var super och för att ni städade och gjorde fint så vi slipper det i dag.
Tack till Gunnel som kom och hämtade mamma och Janne så mina presenter och blommor kom i vatten.

Ja blev visst mycket tacka här men det måste man ju efter en så lyckad kväll.
Tack igen till alla som kom.

/Malin - bakfull och gammal ;)

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Presenterna satt jag inte i vatten..hihi

2009-04-20 @ 06:22:26
URL: http://smagnistan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv! Det var mycket lyckat och jättekul att få fira din dag med dig! :) Ser fram emot nästa gång vi ses! Kramar / Moa

2009-04-20 @ 16:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0