Ett jäkla heldagsgöra!

Om ett par timmar så skall jag pipa iväg till Malins 25-årsfest. Och det är väl tur att sådana här klä-upp-sig-tillfällen inte inträffar allt för ofta. För mig innebär detta (nästan alltid) ett jäkla heldagsgöra: välja kläder, fixa håret, måla naglarna mm. Det tar tid för i slutändan så vill jag ju ändå se så där naturligt fräsch ut, ungefär som: jag vaknade upp-tog en dusch-och slängde på mig vad som fanns till hands...
Nu så skall jag äta några smörgåsar och lite yoghurt innan jag sticker hem till P som är snäll och ställer upp som min chaufför ikväll!

                
                 naglarna målade med favoritlacket "midnight passion"

                                                         /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0